12.06.2010

Black Swan inspiration / Fekete hattyú inspiráció





Már a májusi bemutatómat is egy tüllszoknyás balettáncos nyitotta és zárta. Penelopé annyira lenyűgözött, hogy tovább vittem ezt az inspirációt - és így született meg a Fekete hattyú ruha és fotóanyag.
Lakatos Márk stylist barátom múlt héten azt mondta,hogy ha a Solstiss a csipkék királya, akkor én vagyok az Anyakirálynő :) Szerintem is így van :)
Az alkalmi kollekcióm egyik darabja annyira nagy volumenű és energikus, alig tudtam megállni eddig, hogy ne posztoljam. Az egyik kedvencem. A fekete tüll hihetetlenül jól emel ki minden nőt és bár általában nem szoktam csak fekete ruhát készíteni, ennek nem tudtam ellenállni.

Nagyon tetszik az alábbi összeállitás is, melyet a style.com-on találtam: http://www.style.com/stylefile/2010/12/the-swan-wore-black/#more-12568


Élvezzétek a ruhákat és a hangulatot, amit sugároznak a fotók.
MM

No comments:

Post a Comment