2.24.2011

Naked Angels gála 1. - előkészületek és főpróba












Most, hogy végre fellégeztünk, beszámolok a new york-i utamról: pontosabban arról, hogy miért is voltam kint, mit is csináltam és mik történtek velem/velünk :)
Február 14-én a new york-i Naked Angels színtársulat 25.évfordulójára megrendezett gálaestjén Makány Márta ruhában szerepeltek és vonultak be a színésznők a red carpet-en. Nagyon örültem a felkérésnek, mind ők, mind én nagyon izgatott voltam. Nem csak azért, hogy az előre átküldött méretek alapján vajon jól fog-e alakulni a ruhák kérdése, hanem hogy a csomagok rendben kiérnek-e.
Szerencsére minden simán ment: csak minimális igazításra volt szükség a ruhákkal, és a csomagok is megérkeztek - hála a KLM-nek, aki nemcsak biztosította a csomagok időbeni odaérkezését, de a 60 kg-nyi túlsúlyunktól is eltekintett.
Péntek este érkeztünk NY-ba, teljesen elvarázsolt a város. Szombaton várost néztünk, aznap volt a Christian Dior első couture show-jának az évfordulója, ami a New Look kezdete is volt - és mi ezt a ny-i Dior boltban ünnepeltük :)
A vasárnapi egész napos próba fárasztó volt, de ahogy a fotókat látjátok, nagyon mozgalmas és pörgős. Alig vettük észre, hogy elröpült 10 óra és csomagolhatjuk a ruhákat. A színésznők a legnagyobb izgalommal választottak maguknak ruhákat, és tényleg a legnagyobb öröm nekem az volt, amikor láttam rajtuk,hogy mindenki megtalálja a saját egyéniségéhez valót és azt örömmel viseli.
Elfáradtam estére, de örültem, mert éreztem,hogy minden rendben van a ruhákkal, a másnapi gálára már csak minimális igazítások kellettek.
folytköv!
MM



No comments:

Post a Comment